Branding

Het bouwen van een website of webshop gaat verder dan alleen de ontwikkeling. Wij zorgen ervoor dat jouw bedrijf een sterk karakter krijgt door het creëren van een online identiteit.

Een merkbeleving, veel meer dan alleen kleuren en plaatjes, Een gevoel en identiteit, dát is waar branding voor staat

Waarom?

Investeren in jouw online uitstraling is van groot belang. Grote merken zoals Apple, bol.com en Coca-Cola zijn in principe niet verschillend qua producten van hun concurrenten, maar hier zit het juist in een speciaal aspect: branding. Door het creëren van een universele en aansprekende branding werven zij klanten en het belangrijkste: zij verbinden zich aan het merk.  Een professionele, doordachte en onderscheidende uitstraling gericht op jouw doelgroep zorgt ervoor dat je jouw concurrenten een stap voor blijft.

 

Wij ontwikkelen complete huisstijlen waardoor jouw online identiteit zichtbaar wordt. Een optimalte presentatie van jou als ondernemer. Wij gaan verder dan alleen maar een paar kleuren en foto’s, zo maken wij brandbooks, logo’s, visitekaartjes, posters, briefpapier, powerpoint presentaties, flyers en meer.

 

    Onze werkwijze

    Wij hechten veel waarde aan een goede kennismaking. Onder het genot van een kop koffie maken wij graag kennis met jou en jouw business.

    Tijdens dit gesprek worden jouw wensen besproken en is de merkbeleving van jouw business het startpunt van ons gesprek. Wij kijken of er een match is tussen ons en bedenken de eerste ideeën voor een online representatie.

    Wanneer jouw wensen duidelijk zijn plannen we een brainstormsessie in. Tijdens deze sessie sparren we met elkaar over jouw branding en verzamelen we genoeg input om een sterke online identiteit te kunnen creëren.

    Na deze sessie weten wij wat je wilt uitstralen en weten wij hoe we tot een optimaal resultaat komen.

    Nadat we input uit de brainstormsessie hebben verzameld beginnen wij met designen. Afhankelijk van de wensen ontwikkelen wij een brandbook, diverse logo’s, webpagina’s of briefpapier. Uiteraard nemen wij alle tussentijdse feedback mee in ons designproces, zodat het uiteindelijke product 100% aansluit op jouw wensen.

    Wanneer je 100% tevreden bent met het eindresultaat wordt het product opgeleverd en kan jouw bedrijf deze nieuwe online identiteit toepassen. In bijna alle gevallen volgt hier de ontwikkeling van een nieuwe website of webshop.

    Eerder werk