Marketing

Een webshop verkoopt in de meeste gevallen niet uit zichzelf. Wanneer jij écht verkopen wilt realiseren is een sterke online marketing strategie vereist.

Marketing, zo veel meer dan alleen maar verkopen. Consumenten binden aan jouw merk, door social touchpoints te creëren

Waarom?

Voordat je klanten zo ver te krijgt om een actie (conversie) uit te laten voeren gaat er een heel proces aan vooraf. Het uitdenken van de customer journey, het creëren van interactie met jouw klanten en het uiteindelijk converteren van de klant. Marketing draait om veel aspecten die allemaal samenvallen binnen jouw website en/of webshop. Ook het krijgen van bezoekers op jouw website gaat niet vanzelf. Wil je jouw website hoog in zoekmachines te krijgen, dan moet er aandacht besteed worden aan de doelgroep segmentering en het matchen van de interesses van de doelgroep met de invulling van de inhoud van jouw online platform.

Het creëren van social touchpoints kan gedaan worden door het inzetten van social mediamarketing, e-mail marketing of Adwords. Allemaal aspecten waar wij jou en het merk in kunnen ondersteunen.

Wij denken graag met je mee en zorgen ervoor dat jij succes kan behalen met jouw online business. Wij bieden transparantie en opties, gebaseerd op jouw wensen en zetten samen sterke campagne neer waarmee jij jouw doelen kunt behalen.

 

    Onze werkwijze

    Wij hechten veel waarde aan een goede kennismaking. Onder het genot van een kop koffie maken wij graag kennis met jou en jouw business.

    Tijdens dit gesprek worden jouw wensen besproken en is de merkbeleving van jouw business het startpunt van ons gesprek. Wij kijken of er een match is tussen ons en bedenken de eerste ideeën voor een online representatie.

    Voor het opzetten van een campagne is een goede strategie vereist. In een brainstormsessie stellen we jouw doelen vast, analyseren we jouw doelgroep en komen we samen tot een geschikte advertentie methode.

    Na deze brainstormsessie hebben we genoeg input verzameld voor het opzetten van een doelgerichte campagne.

     

    Wanneer de strategie is bepaald gaan wij aan de slag met het opzetten van de campagne. Het op tijd aanleveren van content en goede communicatie zorgt voor een optimale workflow.

    Na het opzetten van de campagne gaat een eerste versie live en analyseren we het resultaat.

    Tijdens een online marketing campagne werken we continue aan onderhoud en optimalisatie van de advertenties. Per periode worden de resultaten geanalyseerd en wordt de campagne steeds beter ingericht.

    Om deze optimalisatie te realiseren werken wij met abonnementen die ons in staat stellen om iedere maand aan jouw campagne te werken.

     

    Eerder werk