Project informatie
Uitdaging
Hierbij diende rekening gehouden te worden met 3 verschillende doelgroepen:
- Werknemers van bedrijven die de exoskeletons zelf willen gebruiken
- Management van bedrijven die de exoskeletons voor werknemers willen aanschaffen
- Willekeurige bezoeker die de exoskeleton kan aanraden aan bekenden
Aan ons was het de taak om de website ‘campagne klaar’ te maken zodat de campagnes vlekkeloos konden verlopen.
Oplossing
Bij de ontwikkeling van de website is een sterke focus gelegd op de laadsnelheid. De grote afbeeldingen en video’s die Skelex wenste te implementeren hebben een negatieve invloed op de laadsnelheid. Omdat de reclame campagnes veel bezoekers zullen trekken is het van groot belang dat de website snel en gebruiksvriendelijk is. Hiervoor zijn verschillende technieken gebruikt zoals een implementatie van lazy load, verkleinen van CSS en HTML bestanden en het schalen van afbeeldingen en video’s.
Gedurende de campagne is het erg belangrijk om juiste data te kunnen analyseren. Hiervoor is een koppeling met Google Tag Manager en Google Analytics gemaakt. Door de koppeling met Google Tag Manager zijn alle call to actions meetbaar gemaakt, en door de koppeling met Google Analytics kan alle data worden ingezien.
READY FOR CAMPAIGN!