Re-branding en maatwerk website voor Europese expansie

Met als doel om Europees gezien een groter marktaandeel te behalen heeft Genmark ons gevraagd een re-branding strategie op te zetten en een maatwerk website te ontwikkelen.

Een totaaltraject

Van re-branding tot website

Een volledig traject waarbij één centraal doel; het opzetten van een solide strategie om alle communicatiemiddelen zowel intern als naar de buitenwereld op 1 lijn te krijgen. Als duidelijke richtlijn voor alle werknemers hebben wij hiervoor een brandbook opgeleverd. Als directe communicatie naar de buitenwereld hebben wij een maatwerk website ontwikkeld in een WordPress omgeving.

Creëren.

UX design/ ontwikkeling website & logo

De creatie gedurende dit traject stond voornamelijk in het teken van UX design en development van de maatwerk website. Er is gekozen voor een WordPress omgeving waardoor Genmark de website zelf in beheer kan nemen voor alle dagelijkse taken. Om een ultieme gebruikerservaring te bieden is er een configurator ontwikkeld die een website bezoeker adviseert in het maken van de juiste productkeuze. Verder is het bestaande logo vernieuwd voor een betere bruikbaarheid.

“Wij zijn erg tevreden over de samenwerking. Er wordt goed meegedacht en snel geschakeld wat resulteert in een mooi eindproduct.”

Mark Janson, Service & Operations, Genmark B.V.

Presteren.

Google Ads voor snel resultaat

Google Ads zijn ingezet om snel traffic te genereren naar de website. Middels de software die wij gebruiken waarin machine learning een grote rol speelt worden de campagnes maandelijks automatisch geoptimaliseerd.

Optimaliseren.

Onderhoud en doorontwikkeling

De website van Genmark wordt maandelijks onderhouden en verder ontwikkelt indien nodig. Zo worden er aanpassingen gedaan op basis van gebruikerservaringen en wordt er voor gezorgd dat de website continu up-to-date is.

Benieuwd wat maatwerk WordPress
voor jou kan betekenen?

Vraag Fijke om advies